Berries 10702944

Badanie firmy NNZ: „Zachowania nabywcze konsumentów – opakowania owoców miękkich”

Co konsumenci mówią o swoich wyborach zakupowych, a co rzeczywiście kupują?

Co konsumenci mówią o swoich wyborach zakupowych, a co rzeczywiście kupują?

Firma NNZ nieustannie poszukuje sposobów jeszcze skuteczniejszego reagowania na wymagania klientów w zakresie opakowań konsumenckich. Firma NNZ przeprowadziła zakrojone na szeroką skalę badanie, którego celem było uzyskanie odpowiedzi na następujące pytania:

  • Zrównoważony rozwój i zrównoważone opakowania – co konsumenci wiedzą i rozumieją w tym zakresie?
  • Jak użytkownicy reagują na dotyczące zrównoważonego rozwoju komunikaty na opakowaniach?
  • Jakie są główne emocjonalne i racjonalne kryteria zakupu opakowań truskawek i borówek?
  • Które koncepcje zrównoważonych opakowań kupią konsumenci w symulowanej sytuacji zakupowej?

Na Europejskim Forum Opakowań w Düsseldorfie przedstawiliśmy wyniki badań konsumenckich dotyczących opakowań na truskawki. Chętnie podzielimy się bliższymi informacjami na temat naszego podejścia, wnioskami oraz wynikami badania – zapraszamy do kontaktu!

31B 81 3284063 2769862766 6 (1)
Innowacyjność dla firmy NNZ oznacza opracowywanie dla klientów zrównoważonej oferty opakowań przy użyciu naszej opartej na faktach metody #Rethink, której przyświeca podejście Reinvent, Redesign, Research and Recycle: opracowywanie od nowa, przeprojektowywanie, badanie i recykling.
87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami.

"*" wskazuje pola wymagane

Jak postępujemy z Twoimi danymi? Przeczytaj nasze oświadczenie o ochronie prywatności. Możesz zrezygnować z otrzymywania tych e-maili w dowolnym momencie.