New building NNZ group

O nas

Istniejemy już od 1922 roku, a to dopiero początek!

Od chwili powstania w 1922 r. firma NNZ wielokrotnie się zmieniała. W naszej działalności zawsze będziemy się koncentrować na umożliwianiu ciągłości działania swoim klientom, dostawcom i pracownikom. Przekształcenia są wpisane w nasze DNA, jesteśmy przedsiębiorcami, którzy wykorzystują okazje przynoszone przez warunki i trendy rynkowe. Przekształcamy naszą rolę jako dostawcy opakowań. Obejmuje to ponowne określanie koncepcji działalności poprzez podjęcie strategicznych decyzji o wstrzymaniu własnej produkcji i przekształceniu się w niezależnego dostawcę z siecią zaufanych dostawców partnerskich oraz geograficzną ekspansję naszych filii. Swoją ofertę opakowań przekształcamy poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań oraz dalsze udoskonalanie istniejących opakowań, wpływając na obsługiwane rynki.

Podstawą dla firmy NNZ jest współpraca i osobiste relacje, wewnętrzne i zewnętrzne. Relacje z pracownikami, klientami i interesariuszami. Rozwiązań poszukujemy w pracy zespołowej, pomagając sobie nawzajem w osiągnięciu sukcesu, z szacunkiem, rzetelnie i uczciwie.

Na poziomie produktu mocna strona firmy NNZ polega na rozwiązywaniu problemów opakowaniowych klientów. Podstawą umożliwiającą opracowywanie tych rozwiązań w zakresie opakowań są wiedza, doświadczenie i kreatywność. Jesteśmy nastawieni na rozwiązania, skupieni na potrzebach klienta i myślimy nieszablonowo!

Przekształcenia są wpisane w nasze DNA! Jesteśmy pasjonatami opakowań i rozwiązujemy dylematy opakowaniowe naszych klientów poprzez prawdziwą współpracę i niestandardowe rozwiązania.

Nasza tradycja i droga w przyszłość

NNZ to międzynarodowa firma zajmującą się sprzedażą materiałów opakowaniowych na płody rolne i wyroby przemysłowe. Od chwili powstania w 1922 roku firma NNZ jest w 100% firmą rodzinną, choć priorytetem jest zawsze interes i działalność firmy. NNZ ma obecnie 22 oddziały w 18 krajach, a także międzynarodową sieć firm w ponad 50 krajach, z którymi współpracujemy zarówno w zakresie rozwoju produktów i rynków, jak i w zakresie zakupów i sprzedaży. Firma NNZ zajmuje się głównie materiałami opakowaniowymi dla sektora owoców i warzyw, ale ma również działy opakowań przemysłowych w krajach Beneluksu, Niemczech, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Szwajcarii.

Z myślą o przyszłości uważamy, że ważne jest, aby firma taka jak NNZ była stale zaangażowana w opracowywanie innowacyjnych materiałów opakowaniowych oraz wymagań wobec tych materiałów, przeznaczonych do świeżych owoców i warzyw lub innych produktów spożywczych, jak również poświęcanie niezbędnej uwagi stawianym naszej branży bieżącym wymaganiom w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Libau pand 1923 2021 Magazijn Groningen (7) 2021 Magazijn Groningen (14) 2021 Vestiging Groningen (7)

Działając w branży opakowań już od blisko 100 lat, firma NNZ planuje kontynuowanie działalności jeszcze przez wiele następnych dziesięcioleci. W latach 1995-2020 firma odnotowała wzrost obrotów z 30 mln EUR do 153 mln EUR. Osiągnięto to dzięki zdecentralizowanej strukturze rynków krajowych, wyrażonej w używanym do dziś sloganie: Focus on Local – skupienie na tym, co lokalne. Obok tych zarządzanych w sposób zdecentralizowany jednostek krajowych działy zarządzane centralnie (finanse, marketing, rozwój produktów, zasoby ludzkie, technologie informacyjno-komunikacyjne i centralne zaopatrzenie) tworzą optymalne warunki, w których poszczególne filie firmy NNZ mogą optymalnie funkcjonować w zakresie sprzedaży, logistyki, obsługi i marketingu bezpośredniego.

Jednym z ważnych filarów naszej długiej egzystencji jest fakt, że NNZ pragnie przestrzegać wszystkich ustawowych regulacji, przymierzy i zasad; NNZ odmawia również podejmowania spekulacji na rynkach terminowych, ani surowców, ani walut. NNZ postrzega to jako swoje zobowiązanie nie tylko wobec społeczeństwa, ale także wobec swoich pracowników.

IMG 0921 Magazijn Rilland (51) NNZ Lunenburg 2021 (106) NNZ Lunenburg 2021 (25)

Firma NNZ bardzo ceni sobie wartość, jaką stanowią nasi pracownicy i w ich imieniu sformułowaliśmy zasadę 4P, czyli: Passion (pasja), Pleasure (przyjemność), Personal (indywidualny charakter) i Plan (wspólne planowanie). Jesteśmy pasjonatami opakowań, chcemy pracować z przyjemnością i w sposób bardzo indywidualny, ale zawsze zgodnie z planem, który wspólnie opracowaliśmy. Wyrazem tej zasady jest czynnie realizowana polityka jakości oraz polityka zrównoważonego rozwoju, propagowana na przykład poprzez naszą własną filozofię jakości TQM, lecz także poprzez uznane na całym świecie gwarancje jakości takie jak certyfikaty ISO 9001 i BRC/IoP oraz CEDEX, BSCI (Business Social Compliance Initiative). Wspólnie musimy zadbać o środowisko, w którym jakość, bezpieczeństwo i zdrowie będą oczywistością. Z tego względu we wszystkich spółkach NNZ działają zespoły, które czynnie chronią te dziedziny.

NNZ Scandinavia Dec 2021 (64) NNZ Lunenburg 2021 (35) Suppliers code of conduct NNZ Scandinavia Dec 2021 (8)
NNZ Group building
Priorytetem jest działalność, z zachowaniem optymalnej przejrzystości i przy ciągłym skupieniu na gwarantowaniu lepszej przyszłości.

 

Rodzina Bootów

Od chwili założenia firmy w 1922 r. rodzina Bootów jest właścicielem 100% udziałów NNZ. Należy jednak zauważyć, że – jak już pokrótce wspomniano – pierwszeństwo przed interesami rodziny miały zawsze interesy firmy. Oznacza to, że w pierwszej kolejności trzeba przyjrzeć się celom firmy NNZ i sposobom ich realizacji w przyszłości; priorytetem jest biznes przy zachowaniu optymalnej przejrzystości i ciągłym skupieniu na gwarantowaniu lepszej przyszłości.

 

Kluczowe dane

  • Założenie firmy: 1922
  • Liczba pracowników: 250
  • Przychody: 170 mln EUR
  • Produkty: materiały opakowaniowe
  • Sektory rynku: rolniczy (75%), przemysłowy (25%)
  • Siedziba główna: Groningen, Holandia
  • Spółki zależne: 24 oddziały w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Afryce
  • Powierzchnia magazynowa: 50 000 m2

 

 

Sposób, w jaki zabezpieczyliśmy i w jaki zabezpieczymy naszą przyszłość, polega na ciągłym przekształcaniu firmy NNZ.
NNZ Wereldkaart 2019 06 2 Lr
NNZ – sieć opakowaniowa, ogólnoświatowy zasięg

Klientów obsługujemy za pośrednictwem filii w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Afryce.

Kontakt
DLACZEGO SIEĆ OPAKOWANIOWA NNZ?
PRZEKSZTAŁCAMY

Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka

PRAWDZIWA WSPÓŁPRACA

Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna

ROZWIĄZANIA DOSTOSOWANE DO KONKRETNYCH POTRZEB

Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami.

"*" wskazuje pola wymagane

Jak postępujemy z Twoimi danymi? Przeczytaj nasze oświadczenie o ochronie prywatności. Możesz zrezygnować z otrzymywania tych e-maili w dowolnym momencie.