GVBF T4A NNZ 034 (1)

100-lecie firmy NNZ

Przekształcamy już od 1922 roku, a to dopiero początek!

100-lecie firmy NNZ

Libau pand 1923

22 października 2022 r.: 100-lecie firmy NNZ

Firma NNZ przekształca opakowania już od 1922 r. Nie tylko poprzez tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów – także poprzez ciągłe przekształcanie swojej organizacji. Tylko w ten sposób możemy możliwie najlepiej służyć swoim klientom. Oto nasza droga przez dziesięciolecia od 1922 r:

 

1922-1930 Pionier

Pierwsze dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem pionierstwa: założyciel firmy Rien Boot (1889-1964) zaczyna naszą historię, zakładając w 1922 r. firmę NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel). Pierwszym oddziałem firmy był magazyn o nazwie Libau w Groningen, a wkrótce potem, w 1924 r., budynek nad kanałem Hoornsche Diep w Groningen. Do pionierskich działań należą: wyjazdy zagraniczne do krajów bałtyckich, Czech i na Węgry, a także zakup worków i tkanin z juty w Pakistanie, Indiach i Bangladeszu. W 1928 r. osiągnięto obroty w wysokości 334 000 NLG.

 

 

1930-1940 Poszukiwania

Drugie dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem poszukiwań: Leendert Boot (1911-1972) podróżował po Europie, odwiedzając każdy jej zakątek w poszukiwaniu okazji do interesów. W 1939 r. odwiedził nawet Amerykę, gdzie nawiązał kontakty z cukrownią. W Ameryce zakupił papierowe i bawełniane worki na cukier, które wysyłał do Holandii statkiem linii Holland America Line.

 

1940-1950 Oddanie

Trzecie dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem oddania: aby sprostać rosnącemu popytowi, po wojnie Leendert ponownie wyruszył w podróż. W 1947 r. zakupił worki jutowe w Ameryce i Kanadzie. W odpowiedzi na rozwój Hiszpanii jako kluczowego rynku zbytu dla worków na cebulę, do asortymentu wprowadzono wielowarstwowe worki papierowe oraz zainicjowano wspólne przedsięwzięcie z amerykańską firmą American Chase Bag.

Leendert Boot 01 SS 1938 Amsterdam NNZ Foto 22349 Hlwacv Rien Boot 01

1950-1960 Niezawodność

Czwarte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem niezawodności. Niezawodność dostaw i uczciwość biznesowa stają się siłą napędową firmy. W 1954 r. do firmy dołączył drugi syn Riena Boota, Wim Boot. W 1957 r. firma NNZ zatrudniała około 50 pracowników i świętowała otwarcie nowej siedziby, wyposażonej w pierwszą maszynę do druku na jucie.

 

1960-1970 Zmiany

Piąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem zmian, a lata 60. – nowych dróg rozwoju firmy NNZ. Coraz większą rolę zaczęły odgrywać nowe materiały opakowaniowe – takie jak worki lino, wielowarstwowe worki papierowe, tektura, polipropylen i polietylen. Po odejściu Riena Boota 1 grudnia 1961 r. dyrektorami firmy NNZ zostali Leendert i Wim Boot.

NNZ First Jute Printing Machine 1950 1960 NNZ Foto 22287 Zaytlx Wim Boot Hr The NNZ journey 1960 - 1970

1970-1980 Rebranding

Szóste dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem rebrandingu firmy NNZ. W 1970 r. Wim Boot podjął decyzję o zmianie nazwy firmy, Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V., na NNZ Industrial Packaging bv. Decyzja ta została podjęta ze względu na rosnące kontakty międzynarodowe oraz asortyment produktów, który nie ograniczał się już do worków, ale obejmował również wiele innych rodzajów opakowań.

 

1980-1990 Ekspansja geograficzna

Siódme dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem ekspansji geograficznej. W 1983 roku firma otworzyła swoje pierwsze biuro w Niemczech, a dwa lata później własne biuro sprzedaży w Roswell w stanie Georgia, pod kierownictwem Marco Boota. W 1998 r. firma NNZ zatrudniała już 100 pracowników, miała 14 oddziałów międzynarodowych i w ciągu pięciu lat podwoiła obroty do około 100 mln NLG.

MArco NNZ Flexoplast Harlingen Woven net bag drawstring knitted net bag drawstring

1990-2000 Repozycjonowanie

Ósme dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem repozycjonowania. Do firmy NNZ dołączył Len Boot, który zrepozycjonował ją na niezależnego doradcę oferującego najlepsze rozwiązania w zakresie opakowań dla swoich klientów, rezygnując z własnej produkcji. Len uruchomił dział badań i rozwoju, który doprowadził do powstania serii wielokrotnie nagradzanych produktów opakowaniowych, takich jak rozwiązania Carry-Fresh, Liqui-Sorb i Twin-Bag.

 

2000-2010 Wizja

Dziewiąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem nowej wizji. W czerwcu 2002 r. wprowadzono nowe logo i hasło przewodnie: NNZ, sieć opakowaniowa. Firma NNZ stała się ośrodkiem międzynarodowej sieci producentów, zakładów pakujących, dystrybutorów, uczelni, rządów i klientów. Od 2004 r. firmą kieruje Len Boot, przedstawiciel trzeciego pokolenia. W dniu 11 maja 2007 r. firma NNZ otworzyła w Groningen nowe, zrównoważone biuro dla jednostki NNZ Benelux i Grupy NNZ. Ukoronowaniem dążenia firmy do jakości procesów i produktów są certyfikaty ISO i BRC.

 

Len Potatoes 00031 Carry Family Net Claf Film Bag NNZ 28C 2CA 3284063 2769862419 6 (1)

2010-2020 Wielonarodowość

Dziesiąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem wielonarodowości. Firma NNZ jest liderem na rynku opakowań transportowych, hurtowych i konsumenckich na płody rolne. Firma kontynuuje ścieżkę rozwoju w zakresie opakowań przemysłowych. Osiągnęła obroty w wysokości 170 mln euro, zatrudnia 250 osób i ma 22 filii w 18 krajach. Dysponuje również międzynarodową siecią firm w ponad 50 krajach, z którymi współpracuje na całym świecie.

 

2020 – dziś Przekształcanie

Obecnie firma NNZ wciąż rozwija się jako międzynarodowa firma opakowaniowa obsługująca klientów na rynkach płodów rolnych i przemysłu, stosując strategię bliskiej obsługi i relacji z klientem, kładąc nacisk na zrównoważony rozwój i innowacje we wszystkich aspektach działalności. Firma NNZ przekształca siebie, swoje produkty i usługi już od 1922 r., a to dopiero początek!

 

GVBF T4A NNZ 034 (1) Together is better Apples&pears 12008 Cardboard Tray Punnet NNZ Potatoes 07805 Paper Vento Net Claf Bag NNZ (app)

Credo trzech kolejnych pokoleń rodziny Bootów zawsze brzmiało: firma NNZ to po pierwsze ludzie, po drugie ludzie i po trzecie ludzie. Na tę wizję tożsamości firmy duży wpływ miały oczywiście różne pokolenia rodziny Bootów. Podstawowe wartości kultury rodzinnej to przedsiębiorczość, pasja, harmonia i partnerstwo. Rodzina Bootów jest 100% udziałowcem firmy, a na pierwszym miejscu są dla niej zawsze interesy firmy.

Dzięki naszemu nowatorskiemu podejściu firma NNZ koncentruje się na rozwiązaniach logistycznych i opakowaniowych, które są lepsze dla świata, klientów i konsumentów. Mimo że wysokiej jakości opakowania już teraz przyczyniają się do ochrony środowiska, naszym celem nadrzędnym jest: 100-procentowy obieg opakowań. Zrównoważony rozwój – lub innymi słowy: ciągłość istnienia ludzi, firm i świata – jest czynnikiem wiążącym dla działalności firmy. Wizja, jaką firma NNZ zawsze miała w odniesieniu do przedsiębiorczości, polega na konieczności przygotowania się na przyszłość i innowacyjności we wszystkich aspektach – niezależnie, czy chodzi o organizację, rynki, czy produkty, trzeba nieustannie wprowadzać innowacje. Nasze społeczeństwo nie może istnieć bez opakowań. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zainspirować naszych klientów i partnerów swoim celem, jakim jest przekształcanie.

In order to bloom you must grow

DLACZEGO SIEĆ OPAKOWANIOWA NNZ?
PRZEKSZTAŁCAMY

Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka

PRAWDZIWA WSPÓŁPRACA

Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna

ROZWIĄZANIA DOSTOSOWANE DO KONKRETNYCH POTRZEB

Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta

87dad78ea8417d6a5d9de198d48de6b48ff2d002
Bądź na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami.

"*" wskazuje pola wymagane

Jak postępujemy z Twoimi danymi? Przeczytaj nasze oświadczenie o ochronie prywatności. Możesz zrezygnować z otrzymywania tych e-maili w dowolnym momencie.