Opakowania detaliczne na płody rolne
Przekształcamy już od 1922 roku, a to dopiero początek!
22 października 2022 r.: 100-lecie firmy NNZ
Firma NNZ przekształca opakowania już od 1922 r. Nie tylko poprzez tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów – także poprzez ciągłe przekształcanie swojej organizacji. Tylko w ten sposób możemy możliwie najlepiej służyć swoim klientom. Oto nasza droga przez dziesięciolecia od 1922 r:
1922-1930 Pionier
Pierwsze dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem pionierstwa: założyciel firmy Rien Boot (1889-1964) zaczyna naszą historię, zakładając w 1922 r. firmę NNZ (Noord Nederlandsche Zakkenhandel). Pierwszym oddziałem firmy był magazyn o nazwie Libau w Groningen, a wkrótce potem, w 1924 r., budynek nad kanałem Hoornsche Diep w Groningen. Do pionierskich działań należą: wyjazdy zagraniczne do krajów bałtyckich, Czech i na Węgry, a także zakup worków i tkanin z juty w Pakistanie, Indiach i Bangladeszu. W 1928 r. osiągnięto obroty w wysokości 334 000 NLG.
1930-1940 Poszukiwania
Drugie dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem poszukiwań: Leendert Boot (1911-1972) podróżował po Europie, odwiedzając każdy jej zakątek w poszukiwaniu okazji do interesów. W 1939 r. odwiedził nawet Amerykę, gdzie nawiązał kontakty z cukrownią. W Ameryce zakupił papierowe i bawełniane worki na cukier, które wysyłał do Holandii statkiem linii Holland America Line.
1940-1950 Oddanie
Trzecie dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem oddania: aby sprostać rosnącemu popytowi, po wojnie Leendert ponownie wyruszył w podróż. W 1947 r. zakupił worki jutowe w Ameryce i Kanadzie. W odpowiedzi na rozwój Hiszpanii jako kluczowego rynku zbytu dla worków na cebulę, do asortymentu wprowadzono wielowarstwowe worki papierowe oraz zainicjowano wspólne przedsięwzięcie z amerykańską firmą American Chase Bag.
1950-1960 Niezawodność
Czwarte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem niezawodności. Niezawodność dostaw i uczciwość biznesowa stają się siłą napędową firmy. W 1954 r. do firmy dołączył drugi syn Riena Boota, Wim Boot. W 1957 r. firma NNZ zatrudniała około 50 pracowników i świętowała otwarcie nowej siedziby, wyposażonej w pierwszą maszynę do druku na jucie.
1960-1970 Zmiany
Piąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem zmian, a lata 60. – nowych dróg rozwoju firmy NNZ. Coraz większą rolę zaczęły odgrywać nowe materiały opakowaniowe – takie jak worki lino, wielowarstwowe worki papierowe, tektura, polipropylen i polietylen. Po odejściu Riena Boota 1 grudnia 1961 r. dyrektorami firmy NNZ zostali Leendert i Wim Boot.
1970-1980 Rebranding
Szóste dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem rebrandingu firmy NNZ. W 1970 r. Wim Boot podjął decyzję o zmianie nazwy firmy, Noord Nederlandsche Zakkenhandel N.V., na NNZ Industrial Packaging bv. Decyzja ta została podjęta ze względu na rosnące kontakty międzynarodowe oraz asortyment produktów, który nie ograniczał się już do worków, ale obejmował również wiele innych rodzajów opakowań.
1980-1990 Ekspansja geograficzna
Siódme dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem ekspansji geograficznej. W 1983 roku firma otworzyła swoje pierwsze biuro w Niemczech, a dwa lata później własne biuro sprzedaży w Roswell w stanie Georgia, pod kierownictwem Marco Boota. W 1998 r. firma NNZ zatrudniała już 100 pracowników, miała 14 oddziałów międzynarodowych i w ciągu pięciu lat podwoiła obroty do około 100 mln NLG.
1990-2000 Repozycjonowanie
Ósme dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem repozycjonowania. Do firmy NNZ dołączył Len Boot, który zrepozycjonował ją na niezależnego doradcę oferującego najlepsze rozwiązania w zakresie opakowań dla swoich klientów, rezygnując z własnej produkcji. Len uruchomił dział badań i rozwoju, który doprowadził do powstania serii wielokrotnie nagradzanych produktów opakowaniowych, takich jak rozwiązania Carry-Fresh, Liqui-Sorb i Twin-Bag.
2000-2010 Wizja
Dziewiąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem nowej wizji. W czerwcu 2002 r. wprowadzono nowe logo i hasło przewodnie: NNZ, sieć opakowaniowa. Firma NNZ stała się ośrodkiem międzynarodowej sieci producentów, zakładów pakujących, dystrybutorów, uczelni, rządów i klientów. Od 2004 r. firmą kieruje Len Boot, przedstawiciel trzeciego pokolenia. W dniu 11 maja 2007 r. firma NNZ otworzyła w Groningen nowe, zrównoważone biuro dla jednostki NNZ Benelux i Grupy NNZ. Ukoronowaniem dążenia firmy do jakości procesów i produktów są certyfikaty ISO i BRC.
2010-2020 Wielonarodowość
Dziesiąte dziesięciolecie naszej działalności upłynęło pod znakiem wielonarodowości. Firma NNZ jest liderem na rynku opakowań transportowych, hurtowych i konsumenckich na płody rolne. Firma kontynuuje ścieżkę rozwoju w zakresie opakowań przemysłowych. Osiągnęła obroty w wysokości 170 mln euro, zatrudnia 250 osób i ma 22 filii w 18 krajach. Dysponuje również międzynarodową siecią firm w ponad 50 krajach, z którymi współpracuje na całym świecie.
2020 – dziś Przekształcanie
Obecnie firma NNZ wciąż rozwija się jako międzynarodowa firma opakowaniowa obsługująca klientów na rynkach płodów rolnych i przemysłu, stosując strategię bliskiej obsługi i relacji z klientem, kładąc nacisk na zrównoważony rozwój i innowacje we wszystkich aspektach działalności. Firma NNZ przekształca siebie, swoje produkty i usługi już od 1922 r., a to dopiero początek!
Credo trzech kolejnych pokoleń rodziny Bootów zawsze brzmiało: firma NNZ to po pierwsze ludzie, po drugie ludzie i po trzecie ludzie. Na tę wizję tożsamości firmy duży wpływ miały oczywiście różne pokolenia rodziny Bootów. Podstawowe wartości kultury rodzinnej to przedsiębiorczość, pasja, harmonia i partnerstwo. Rodzina Bootów jest 100% udziałowcem firmy, a na pierwszym miejscu są dla niej zawsze interesy firmy.
Dzięki naszemu nowatorskiemu podejściu firma NNZ koncentruje się na rozwiązaniach logistycznych i opakowaniowych, które są lepsze dla świata, klientów i konsumentów. Mimo że wysokiej jakości opakowania już teraz przyczyniają się do ochrony środowiska, naszym celem nadrzędnym jest: 100-procentowy obieg opakowań. Zrównoważony rozwój – lub innymi słowy: ciągłość istnienia ludzi, firm i świata – jest czynnikiem wiążącym dla działalności firmy. Wizja, jaką firma NNZ zawsze miała w odniesieniu do przedsiębiorczości, polega na konieczności przygotowania się na przyszłość i innowacyjności we wszystkich aspektach – niezależnie, czy chodzi o organizację, rynki, czy produkty, trzeba nieustannie wprowadzać innowacje. Nasze społeczeństwo nie może istnieć bez opakowań. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zainspirować naszych klientów i partnerów swoim celem, jakim jest przekształcanie.
Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka
Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna
Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..