Opakowania detaliczne na płody rolne
Rethink, Reinvent, Redesign, Research, Recycle – przemyślimy, opracujemy od nowa, przeprojektujemy, zbadamy i poddamy recyklingowi Twoją ofertę opakowań
Innowacyjność jako część naszych rozwiązań.
W unijnym planie działań na rzecz gospodarki obiegowej z 2021 r. ponownie podkreślono cel, jakim jest doprowadzenie do tego, by do 2030 r. wszystkie opakowania nadawały się do ponownego wykorzystania lub recyklingu w sposób ekonomicznie opłacalny. Plan ten jest jednym z głównych elementów składowych europejskiego porozumienia na rzecz ochrony środowiska, w którym UE określa etapy przejścia do gospodarki obiegowej.
Dzięki temu, że jesteśmy niezależnym doradcą o szerokiej ofercie i unikalnym podejściu #Rethink, możemy pomóc klientom uczynić ofertę bardziej zrównoważoną już dziś, a także i w przyszłości.
Nasze podejście oparte na zasadzie #Rethink rozpoczyna się od oceny obecnych materiałów opakowaniowych, strategii pakowania i celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Przedstawiamy fakty dotyczące różnych opcji pakowania: wpływ na środowisko, oczekiwany okres trwałości, koszt i wpływ na rynek. Mając do dyspozycji te dane, klient może wybrać materiał opakowaniowy i wzór, które najlepiej wpasują się w jego strategię zrównoważonego pakowania.
Przemyślmy, wymyślmy od nowa, przeprojektujmy, zbadajmy i poddajmy recyklingowi Twoją ofertę opakowań.
Wybór opakowania ma bezpośredni wpływ na oddziaływanie produktu i marki na zrównoważony rozwój. Zrozumienie często niewidocznego wpływu opakowań na środowisko może być trudne. Jak wybrać odpowiednie rozwiązanie w zakresie opakowań? Aby ułatwić podjęcie decyzji dotyczącej materiałów opakowaniowych w oparciu o fakty, oferujemy usługę obliczania wpływu na środowisko naturalne: śladu węglowego oraz zużycia energii i wody. W naszej metodzie #Rethink, oprócz obliczania wpływu na środowisko, bierzemy pod uwagę możliwość recyklingu, zapobieganie marnowaniu żywności, wpływ na rynek i koszt materiałów. Dzięki metodzie #Rethink możemy wybrać materiał opakowaniowy i wzór, które najlepiej wpasują się w strategię klienta w zakresie zrównoważonego pakowania.
Wyjaśnienie naszego podejścia opartego na zasadzie #Rethink:
Na tym etapie zaczynamy na nowo opracowywać materiały opakowaniowe. Myśląc nieszablonowo, szukamy sposobów na wykorzystanie mniejszej ilości materiału lub znalezienie innego, mając na uwadze jedno: jak jeszcze lepiej chronić produkty – jak utrzymać ich świeżość przez dłuższy czas. Jest to ważny krok w walce z marnowaniem żywności. Opracowujemy nowe produkty i zawsze sprawdzamy je poprzez rygorystyczne prototypowanie i testy rynkowe.
Przykład: Bio Paper-Vento – kompostowalny gatunek papieru do maszyn VFFS
Podczas przeprojektowywania komponentów opakowań klienta zastanawiamy się również nad sposobami usprawnienia ich obsługi i możliwymi rozwiązaniami w zakresie automatyzacji. I na tym etapie istotnym elementem podczas przeprojektowywania rozwiązań opakowaniowych są prototypy i testy rynkowe.
Przykład: zamknięcie Snap-Log do worków siatkowych na drewno opałowe
Przykład: worki siatkowe typu wicket do automatyzacji pakowania cebuli
Oprócz wprowadzenia tego typu worka siatkowego na całym świecie w celu wsparcia automatyzacji, zainwestowaliśmy również w rozwój techniki znakowania laserowego, która umożliwia szczegółowe i dostosowane do potrzeb klienta znakowanie górnej części worka siatkowego typu wicket. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania bliższych szczegółów!
Przykład: worek budowlany Mega FIBC
W firmie NNZ produkty opracowujemy z myślą o nadchodzących trendach rynkowych. We wszystkich naszych oddziałach stale zbieramy informacje i organizujemy specjalne „kawiarnie innowacji”, w których pracownicy, wraz z najlepszymi ekspertami w dziedzinie wzornictwa, generują pomysły. Najlepsze z tych pomysłów są następnie przekształcane w prototypy. Prototypy są prezentowane naszym klientom, aby wzbudzić ich zainteresowanie. Prowadzimy również badania ilościowe i jakościowe w celu walidacji produktów i gromadzenia informacji o konsumentach oraz uzyskania
Przykładowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę NNZ
Recykling jest podstawą skutecznej gospodarki obiegowej w odniesieniu do materiałów opakowaniowych. W tym celu zawsze staramy się spełnić cztery warunki:
Przykłady webinariów firmy NNZ
Recykling materiałów opakowaniowych jest tematem szeroko dyskutowanym. W firmie NNZ przyczyniamy się do osiągnięcia wspólnego zrozumienia tej kwestii poprzez organizowanie webinariów dla pracowników, klientów i dostawców. Zapraszamy do nich ekspertów z branży, aby wzbogacili naszą wiedzę informacjami o aktualnych trendach i technologiach. Dzielenie się to wyraz troski!
Przykład: projekt firmy NNZ – recykling w modelu food-to-food plastikowych tacek na żywność
NNZ współpracuje z firmą Filigrade nad wdrożeniem nowej technologii wykorzystującej specjalny wytłaczany kod CurvCode do tacek z PP i PET. Umożliwi to w niedalekiej przyszłości recykling tacek PP i PET w systemie food-2-food. W pilotażowych liniach sortujących nasze tacki PET mają doskonałą czytelność, wynoszącą ponad 96%!
Zrównoważony rozwój
Ogólnoświatowe rozwiązania strategiczne
Pionierstwo
Rzetelność i etyka
Długoterminowa współpraca
Praca zespołowa
Innowacja oparta na zasadzie #Rethink
Pełna obsługa logistyczna
Niezależne doradztwo
Wgląd w innowacje
Bliskie relacje z klientem
Szeroka oferta
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..