Opakowania detaliczne na płody rolne
Home News Badanie firmy NNZ: „Preferencje konsumentów w zakresie opakowań jabłek”
Reakcja konsumentów na nowy projekt opakowania jabłek
Packaging multinational NNZ has developed a unique packaging for apples. The design takes the form of a corrugated cardboard tray consisting of two or four identical compartments. Each of the compartments can contain one apple and the tray as a whole is built in such a way that the apples are optimally protected against the damage to which they are especially prone. A second advantage of this packaging concept is the printing surface which is ideal for branding and marketing purposes.
Consumer insight research has shown that the new tray has a favourable effect on consumer appreciation. This applies both to the product (apple) and the product category (fruit). This study has shown that the design – convenient and attractive – can stimulate impulse buying.
The product is commercialized for Dole in Saudi Arabia for the kids apple segment.
We are more than happy to share the details of our approach, findings and results of the survey, just let us know!
Innowacyjność dla firmy NNZ oznacza opracowywanie dla klientów zrównoważonej oferty opakowań przy użyciu naszej opartej na faktach metody #Rethink, której przyświeca podejście Reinvent, Redesign, Research and Recycle: opracowywanie od nowa, przeprojektowywanie, badanie i recykling.
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..