Opakowania detaliczne na płody rolne
Grupa Królewska NNZ została uhonorowana Złotym Medalem EcoVadis, plasując nas wśród 5% najlepszych firm na świecie pod względem wyników w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Ocena EcoVadis jest jedną z najbardziej uznanych na świecie klasyfikacji zrównoważonego rozwoju. Analizuje ponad 130 000 firm w czterech kluczowych obszarach:
Uzyskanie Złotego Medalu potwierdza, że NNZ osiąga doskonałe i spójne wyniki we wszystkich tych dziedzinach. Odzwierciedla to zaangażowanie naszych międzynarodowych zespołów w integrowanie zasad zrównoważonego rozwoju we wszystkich aspektach naszej działalności — od opracowywania bardziej zrównoważonych opakowań, przez wzmacnianie odpowiedzialnych łańcuchów dostaw, po współpracę z klientami nad rozwiązaniami cyrkularnymi.
Dla NNZ zrównoważony rozwój nie jest odrębnym celem, lecz częścią codziennego sposobu działania. Nieustannie poszukujemy sposobów na ograniczenie wpływu na środowisko, innowacje w zakresie materiałów oraz wkład w bardziej odpowiedzialny przemysł opakowaniowy.
Dziękujemy wszystkim pracownikom i partnerom NNZ na całym świecie za ich nieustanne zaangażowanie. Razem sprawiamy, że opakowania stają się coraz bardziej zrównoważone — krok po kroku.
"*" wskazuje pola wymagane
"*" wskazuje pola wymagane
Te pliki cookie są wykorzystywane do optymalizacji wydajności i funkcji naszej witryny. Pliki te nie są niezbędne do przeglądania witryny, możliwe jest jednak, że bez nich niektóre elementy witryny nie będą działać prawidłowo.
Te pliki cookie gromadzą dane wykorzystywane przez nas do poznania sposobów, w jakie nasza strona jest używana i postrzegana. Te pliki cookie pomagają nam również w optymalizacji witryny w celu zapewnienia użytkownikom możliwie najlepszych wrażeń.
Te pliki cookie umożliwiają sieciom reklamowym monitorowanie zachowania użytkownika w sieci, dzięki czemu mogą one wyświetlać mu odpowiednie reklamy w oparciu o jego zainteresowania i zachowanie online. Pliki te zapobiegają również wielokrotnemu wyświetlaniu użytkownikowi tych samych reklam..
