Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Prośba o informacje

NNZ presents: tomato study

  • NNZ study tomato

Data: 1 lutego 2013

From November 2012 to January 2013 NNZ has performed a consumer survey in Germany, The Netherlands and Belgium to gain insight in the buying behavior of tomatoes and packaging.

We have identified six consumer segments for tomatoes and packaging.

Each segment  offers specific opportunities for further increasing the 'taste of tomatoes' by means of choosing the optimal packaging. All segments appreciate packaging for 'transparancy', 'stability', 'ventilation',  in short for protecting of the consistency and firmness of tomatoes. 

Please be invited to contact us to review how we can apply the findings to further optimize your tomato packaging, to meet the needs of the different consumer segments.

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922! 

  • NNz icon 1922

O NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ jest międzynarodową firmą należącą i zarządzaną przez rodzinę Boot od 1922 r. Pracownicy NNZ produkują dla klientów opakowania na świeże produkty rolne oraz na produkty przemysłowe.
W 1922 r. firma NNZ rozpoczęła od handlu torbami jutowymi z „Pakhuis Libau” w Groningen (Holandia) co zapoczątkowało rodzinną działalności z ambicjami międzynarodowymi.
Obecnie firma NNZ jest organizacją zatrudniającą ponad 250 pracowników i obsługującą klientów poprzez swoje oddziały w Austrii, krajach Beneluxu, Kanadzie, Danii, Norwegii, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, na ‎‎Łotwie, Litwie, w Estonii, RPA, Wielkiej Brytanii i USA.
Firma NNZ ściśle współpracuje z partnerami z 40 krajów i oferuje opakowania dla klientów z całego świata.