Opakowania niestandardowe

Firma NNZ z pasją podchodzi do tworzenia niestandardowych opakowań poprzez bliską współpracę z klientami i partnerami.

Rola opakowań

Ludzie często nie zdają sobie sprawy, że opakowania wspierają zrównoważony rozwój. Owoce i warzywa są chronione w opakowaniach, dzięki czemu ich okres przydatności do spożycia jest dłuższy, co zaś zapobiega marnowaniu jedzenia. Bez opakowań transport artykułów spożywczych na całym świecie nie byłby opłacalny.

Tworzenie opakowań niestandardowych wspierających zrównoważony rozwój

Firma NNZ inwestuje w tworzenie nowych opakowań i koncepcji opakowań we współpracy z „partnerami”. Nasi partnerzy, z którymi opracowujemy „niestandardowe opakowania” są firmami zajmującymi się pakowaniem świeżych produktów rolnych, sieciami sprzedaży detalicznej, dostawcami materiałów i maszyn, uniwersytetami i instytutami badawczymi. Firma NNZ posiada centralny „zespól ds. innowacji rynkowych” składający się z kierownika ds. innowacji, technika opakowań, projektanta i specjalisty ds. marketingu online. Zespół ten pomaga oddziałom w wielu krajach w dystrybucji ich aktualnej oferty oraz w tworzeniu „niestandardowych opakowań” wspierających zrównoważony rozwój.

Zespół wraz z kierownikami jednostek biznesowych w tych krajach monitoruje i podejmuje działania odpowiednie do sytuacji na rynkach i w zakresie materiałów, maszyn oraz zachowań klientów. Zespół firmy NNZ nawiązuje kontakt z klientem, w ramach którego przedstawiciel obsługi posprzedażowej, technik opakowań i specjaliści ds. marketingu opracowują projekt z wykorzystaniem najlepszych materiałów, maszyn i z uwzględnieniem wymogów klientów. Nasza wiedza ekspercka w zakresie materiałów obejmuje szeroki zakres materiałów opakowaniowych: jutę, papier, tworzywa sztuczne, laminaty oraz opakowania wykonane z materiałów biodegradowalnych. Głównym celem jest dostarczanie klientowi optymalnych opakowań lub koncepcji opakowań w ramach realizacji idei „niestandardowych opakowań”.

Dodatkowo ciągle pracujemy nad tworzeniem materiałów opakowaniowych i technologii wspierających zrównoważony rozwój, które są bardziej przyjazne dla środowiska i wydłużają przydatność produktów do spożycia.

Międzynarodowa sieć z „lokalnym podejściem”

Popyt na opakowania wspierające zrównoważony rozwój ma charakter ogólny. Oczywiście w krajach, które obsługujemy, występują pewne różnice wynikające z różnych produktów, określonych procesów logistycznych i preferencji klientów. Nasze wsparcie w zakresie marketingu i innowacji jest dostosowane do tej różnorodności: „lokalne podejście”. Na przykład z naszymi oddziałami w Hiszpanii i Niemczech współpracowaliśmy przy opracowaniu produktu (Flow-Fresh ®), który zapewnia większą odporność truskawek na wahania temperatury podczas transportu i dostaw. Ten sam produkt jest wykorzystywany w Niemczech do tego samego celu przy pomidorach kiściowych. Na potrzeby klientów austriackich stworzyliśmy opakowanie jutowe na ziemniaki do sprzedaży detalicznej, ponieważ klienci austriaccy zdecydowanie preferują ten wytrzymały, naturalny materiał.


NNZ – Twoje opakowania już od 1922 r.!